czwartek, 4 grudnia 2014

Przepis na pyszne OMLETY!

Hejooo! Witam was na moim blogu! Dzisiaj przepis na omlety! Wiem, że to dosyć proste danie i każdy umie je zrobić, no ale taki pierwszy przepis nie może być jakiś skomplikowany. Ja sama bardzo interesuje się gotowaniem. Jestem szczęśliwa kiedy jestem w kuchni, kiedy mogę przyprawiać, doprawiać i bawić się robiąc eksperymenty z jedzeniem, które zazwyczaj wychodzą naprawdę pyszne. :) Jestem w niebo wzięta kiedy czuje idealny zapach, dania,  na którym mi tak zależało. Dla mnie zrobienie smacznego, najzwyklejszego spaghetti  jest wyróżnieniem. Ps. uwielbiam spaghetti! Bo przecież nie ważne czy danie jest proste, czy trudne. Ważne, że jest pyszne. ;)

Omlety na słono.(4 omlety).

Składniki;
-olej (jedną łyżkę)
-2 jajka
-pół szklanki mleka
-pół szklanki mąki
-2 małe łyżeczki wody
-sól

Wykonanie:
Do garnka wsyp mąkę i sól, wlej mleku i dodaj jajka. Porządnie wymieszaj, tak by nie zostały żadne grudki. Możesz również użyć robota kuchennego. Wtedy odbędzie się to o wiele szybciej. Potem do tego dodaj wodę i jeszcze raz chwileczkę wymieszaj by się połączyła z masą. Potem na patelnie wlej olej i przez chwilkę podgrzewaj. Następnie na dużą chochlę nałóż masę i wlej na patelnie. Patelnią przez chwilę rób owalne ruchy by masa przykleiła się do całej patelni. Poczekaj chwile. Widelcem sprawdzaj czy ciasto jest już gotowe. Potem odwróć ciasto na drugą stronę i poczekaj aż będzie gotowe.   Powtarzaj te czynności aż skończy się masa. Teraz nałóż na talerz i zajadaj. :)
Smacznego :*

Pozdrawiam
Czarodziejka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz