wtorek, 2 grudnia 2014

Coś o mnie :*

Cześć!
Ten blog będzie dosyć nietypowy.:P Nie będę tu wstawiać samych zdjęć lub filmów. Nie będzie to blog o gotowaniu czy modzie i ubraniach. Będzie to coś innego. Trochę szalonego, wariackiego i zupełnie innego. Sama nawet nie wiem co z tego jeszcze wyjdzie. Hehe. Może opowiem wam jak to będzie wyglądać. Dzięki jednej koleżance z klasy dostałam natchnienie żeby się z ludźmi czymś dzielić. Może opowiadaniami, może przepisami, a może żartami. Hehe. Nie mogłam się zdecydować, więc wymyśliłam. Mój ukochany blog będzie o wszystkim. Totalnie zwariowany! Gotowanie, pisanie, rysowanie, czarowanie. Buhahahahah xD. No dobra, bez czarowania :( Może..... No dobra, wiecie już mniej więcej wszystko. Teraz tylko do pracy. Aj! Zapomniałabym! Jeszcze jedno, moji kochani! Piszcie ile wlezie, komentujcie wszystko i piszcie co wam się  żywnie podoba. Nawet jeżeli coś będzie nudne jak flaki z olejem!  Pamiętajcie! <3

Do zobaczenia! Pozdrawiam :*
Czarodziejkaaaaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz